ENJOY AND GET SMARTER 1.! vs Vychutnávaj si a múdrej súčasne!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooou!

 

Chrumky moje prázdninové, včera som doskúškovala aj ja a ja mám síce iba mesiac voľna oproti Vašim dvom, ale chystám sa to voľno tiež chytiť pod pačesy a užiť si ho! 🙂

Verím, že ste rozstrúsení kade-tade po svete alebo si možno predychujete doma :), a tak pevne dúfam, že trošku aj spoznávate a múdriete.

-V prvom rade – prví traja, ktorí dočítali knižku Nejdem a basta! sú už známi (Emkoš, Sandruš a Tibkoš), takže tí v očakávaní budú prekvapkaní niekedy počas prázdnin! 🙂

-Mám pre Vás 1. prázdninovú úlohu – len pre chtivých, súťaživých alebo skrátka nudiacich sa, ktorú je potrebné splniť do 30.JÚLA 2013!

Je potrebné odpovedať na zadanie spôsobom, že napíšeš iba číslo otázky a priamo k nej odpoveď. Odpovede poslať majlákom na moju adresu: bibianna.k@gmail.com (do 30.7.2013). Rodičia ti pomôcť, samozrejme, môžu, ale odpovede by si mi mal napísať ty. Ak to bude na odmenu, dostaneš odo mňa spätný majloš :).

Téma: IDEME SPOZNÁVAŤ RUŽOMBEROK.

1. Ako sa volá pizzeria, ktorá sa nachádza na 1. poschodí budovy priamo v centre mesta?

2. Ako sa volá skipark, ktorý sa nachádza v blízkosti Ružomberka?

3. Názov ulice, na ktorej sa nachádza hlavná mestská knižnica?

3. Máme v meste klzisko?

4. Napíš názov aspoň dvoch ulíc v meste (mimo úlohy č. 3)

5. Čo sa nachádza na “Rínku”?

 

 

Teším sa na chtivých chrumkošooooooooooooooooooooooovvv! 🙂

 

Pridaj komentár